Alldeles alena

Japp, idag är jag alldeles själv hemma, eller ja, djuren är ju förstås på plats men alla människor i flocken är väck. Kan inte annat än att säga att det är lite skönt! Jag behövde inte stressa från jobbet och jag har gjort vad jag vill under kvällen. Vad har jag då gjort?? Först å främst ville Anfia tyvärr ha sin Warroo tillbaka. Synd å skam! Så efter stalltjänst, så levererades ett stycke kelpie tillbaka till Anfia. Efter detta åkte jag och red kompisens halvblod Helge. Tjena, han var ju lagom pigg och galen. Det är en sak att lajja runt på russet i rodeostil men ett halvblod storlek större... Det var ännu roligare  WoohooJag känner hur jag mer och mer lockas tillbaka till hästeriet. Lite farligt då jag igentligen inte alls har tid. Jag hade häst från det att jag var 10år tills jag var 20 och jag trodde lixom att jag var klar med det där! Men fasen vad kul det är!
Idag var även Tina med och hon skötte sig ypperligt trots att vi mötte flertalet bilar! Ska bli intressant att se hur mycket träningsvärk jag får efter detta, men det blir nog lite då jag var tvungen att sitta och rida ner galningen endel. Vi körde lite skänkelvikningar, öppna, sluta och trav i form. Sunshine Damn, var är mina muskler??

Läget Tina: Trött och hängig. Örat görat igen lite, tvättade upp det och hoppas på bättring!

I morgon vankas vallning och tjejmiddag....... iiiihhaaaa Annapannan har en härlig helg framför sig!






Kommentarer
Postat av: Lena , Asic & NCeta

Ha nu en riktigt go`helg och lycka till på vallningen. Får lämna stackars "glasben" hemma med mannen, och ut och spåra med Ceta.

Vi höres

2006-04-07 @ 22:38:49
Postat av: Ann-Charlotte,Sally & Meja

Usch då vem har varit sååå elak mot söta,rara Tina?Hoppas att örat läker ihop snabbt...
Japp,snart drar jag och Mejan ut på turne!;-D Lääängtar massor!!!
Ha en hunderbar helg!
Kramar A-C & "tjejerna"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback