Mat, godis och cykeltur

Jaha då har det gått ett par dagar igen och det har varit underbart väder. Gårdagen spenderades med en ca 2h lång ridtur på jättehästen Helge. Underbara ridvägar och superväder. Kan man bli annat än att bli på bra humör då? Efter detta tog jag med mig Tina ut till fåren och tränade lite fråndrivning som faktiskt gick riktigt bra. Tina var otroligt lyhörd så det var jätteroligt. Men det var nog sista vallningen innan lammningen, då fåren börjar bli tunga nu!
Efter detta annordnades en äggjakt till barnen i grannskapet, vilket alltid är lika populärt!   
Easter Basket

43263-67

  
Sen var vi bjudna på middag så det var bara att kasta sig i duschen och fixa till sig.
Mums, det blev musslor till förrätt och sen grillad kyckling med ungsbakade grekiska  grönsaker och fetaost.
Mycket trevligt och gott!!

Idag på förmiddagen åkte jag och köpte jord och planterade om alla mina jordgubbsplantor då de såg rätt svaga ut. Nu får vi se om de blir fina denna sommar!! Efter detta bar det iväg på påskmiddag hos mina paranteser. När jag sen kom hem så tog jag med Tina ut på en premiärtur på cykeln. Det var inga som helst konstigheter, så nu kan man börja med det oxå! Perfekt när man känner sig lite lat själv!
Vi har oxå hunnit med lite lydnad med fritt följ och kryp och FinaTina gick riktigt fint! Teethy

Nu är det dags för hockey.... FRÖÖÖÖÖÖÖLUNDAAA




Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Men hallå!! Du hejar ju på fel lag ;-)
Heja lila gula, heja Färjestad!!

Postat av: Anna

hmmmm nu gick det inte som jag hade tänkt mig i dagens match.... ;o)

2006-04-17 @ 10:26:15
URL: http://hem.passagen.se/bc-tina/index.htm
Postat av: anfia

harkel harkel... hallå det rätta laget e ju FRÖLUNDA!!!!!!!

2006-04-17 @ 15:10:03
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback