Vallning och bett i örat

Mer vallning

Idag har jag varit i Varberg efter jobbet för lite vallning. Det var som vanligt god stämning i gänget och extra kul var det när en av dom som var där landade platt på magen i hagen!! Vi drevs hejdlöst med varandra och det är så skönt med ett gott gäng!! Första omgången jag körde kändes riktigt bra och Tina lyssnade fint på mig tyckte jag. Men som vanligt tycker jag att jag tappar under gångerna jag går ut! Tina känner av att jag är lite osäker och kör över mig direkt!! När jag skulle gå in andra gången blev det lite stökigt och Tina fick ett bett i örat! Där tappade jag fokus, och skulle väl ha väntat lite innan jag gick in!! Men men, nu gick jag in och körde med blodet droppande från hunden... *s* Det gick bra men jag är ju så blödig!! Ett litet jack i örat har ingen dött av!
Jag är nöjd med dagens träning, fick mycket feed back av Magnus, som gav mig bra konstruktiv kritik som fick mig att tänka till ordentligt!!
Men vad kan han ha menat när han frågade mig om jag var kär i min hund??? Är inte alla det??? Hahaha
Klart jag är, hon är min lilla ögonsten!
Tror att jag framstod som lite lätt störd, men det kan jag bjuda på! 

Nu ska jag lägga mig och sussa!
 
 
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback