Ytterligare 2 baggar födda

Ikväll föddes ytterligare 2 baggar. Allt gick snabbt och smidigt och än länge (peppar, peppar) har tackorna skött allt  utan några som helst problem! Lite tråkigt bara att jag får övervägande baggar, då jag skulle behöva förnya med lite tackor, men vad gör man??

Annars vad är nytt?? Jo, jag fick besked om att mitt vik på jobbet blev en fast tjänst, vilket var jätteroligt då jag trivs alldeles förtäffligt på jobbet!! Ska se nu om jag har möjlighet att förhandla lite i det nya avtalet och kanske kan få lite mer förmåner eller nåt!!
Nervous 2

Jag har kört Tina lite i lydnaden. Det blev. saktagående, hålla fast övningar, samt lite plojploj. Sen var det kloklippning. I morgon blir det en långtur med hästar, hundar och barn om vädret tillåter. Sen kanske man kan hinna med ett spår och lite grejande i rabatten. Vi får se. Jag har heller inte hunnit deklarera så det står väl rätt högt på listan!!

Jaja vi får se vad som hinns med!

Ha det fint

    






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback