Goda, glada nyheter!

Återigen har ett par dagar gått. Igår tog jag och Tina en härlig promenad med Elle, Birk och Ängeln. Det var kul att se hur glada, Tina och Ängeln blev över att se varandra trots att det är länge sen vi gick tillsammans. Dom riktigt mös i varandras närvaro. Det var kul att träffa Elle igen och få se hennes fina son Birk. Vi gick väl i lite mer än en timma. Efter det åkte jag ner för att ta ut hunden igen och möta upp Sandra som haft med sig Hurran på ridlektion. Det blev mycket promenad för Tina denna dag och det är ju inte fel att komma igång lite igen.

Idag åkte Tina med mig till jobbet. Vi tog en 45 minutare på lunchen, sen blev det ytterligare 45 min promenix efter jobbet innan det var dags för vår tid hos Anna, massören. Det var lite spännande, för sist sa ju Anna att hon nog inte kunde göra mer med Tinas rygg och jag skulle boka tid hos Stefan i K-backa. Jag lät detta bero lite pga Tinas löp. Hon är ju alltid lite krum och tråkig under löpet och jag ville se om det var nån skillnad nu när hon löpt klart. Jaaaaaaaaaaa det var det. En liten rektion fortfarande men inte alls som innan. Tina var dessutom dödsbusig och jobbig inne hos Anna. Hon snodde godispåsar uppe på bord och körde sin skallrepetoar, för att få oss att ge henne mer gotta. Anna vart glatt överraskad och nu ser det bra ut!! Jag ska få börja stretcha lite lätt och självklart fortsätta med massage och laserbehandlingen. Bogen är helt symptomfri och lårmusklerna börjar bli jämna och stoooora! Åh vad glad jag blev!
Jag och Tina tog därför ytterligare en timmes promenad med Anfia och Warroo. En härlig dag!
Det märks att Tina är mer sig själv igen!

Jippiieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback