Bloggproblem, lusse och julfest

Det har inte varit lätt att blogga de senaste dagarna precis men nu funkar det igen. Vi har firat Lucia med barnen samt varit iväg på julfest med Sandra idag. Emelie ska ha juldisco i morgon istället.
Jag var ledig idag och som vanligt blir denna dag sjukt packad med saker. Jag var i stan för lite julklappsshopping och nu är det inte så många klappar kvar. Skönt. Men nu är jag helt slut och det måste verkligen ske en förändring med dessa lediga dagar. Jaja julen är snart över och förhoppningsvis blir det bättre då.
Jag hämtade hem Tina och Warroo idag, så nu ska de vara hos mig över helgen. De verkar nöjda och ligger här och sover nu.

Vi har oxå fått igång datorerna ordentligt hemma och det trådlösa nätverket funkar fint. Sandra sitter på sitt rum och surfar medan jag sitter på nedanvåningen. Dagens teknik :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste jag komma & ta dig i örat för att du ska ta det lite lugnt på dina lediga torsdagar??? Hur vore det om du hade torsdagen tom, inga planer eller inbokade ¨måsten¨ Smaka på den du...Bara spontant göra saker som dom kommer eller du har lust med. *tipsar*
Kram på dig & de dina!

2006-12-14 @ 21:11:20
Postat av: silva

kom inte med någe namn tydligen...skumt...

2006-12-14 @ 21:12:11
Postat av: Anna

Jag vet.. det var ju tanken, jäkla julen förstör för mig, men snart är den över!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback