En lugn torsdag, kan det vara så?

jaha då var det torsdag igen, visserligen ledighet ihop med andra dagar men ändå en smak på hur det kan vara. Steg upp vid halv 10 för att släppa ut hästarna. De hade fått morgon fodring och behövdes bara täckas om för att släppas ut. Medan jag gjorde detta rann kaffet ner och blev klart. När jag kom in gjorde jag gröt till kidsen. Efter att de ätit drog de ut till stallet för att mocka!! Då drack jag kaffe och surfade lite. När de kom in igen så åkte vi och handlade det nödvändigaste.
Sen tog vi lite lunch innan vi drog ut på en härlig ridtur i ett underbart soligt frostväder. Hästarna var ystra och drog igång härligt i galopperna.

När vi kom hem igen så red tjejerna en stund i padocken. Härligt att se att det redan blivit mycket bättre ordning på Crocket. Dressyrlektionerna har gett resultat!

På em kom Anders och Susanne och nyårsmenyn har spikats. Det blir riktigt smarrigt! Ingen smalmat här inte.. jaja ett nytt år och nya försök!

Emelie har packat sina grejer för tävlingarna i morgon, hon är svårt nervös och jag förstår henne, det är första riktiga tävlingen och det känns stort. Vi ska vara där 8.45 imorgon, och det lär bli en heldag... så spännande!!
Håll tummarna för dottern

Anna

Kommentarer
Postat av: anfia & warroo

Vi håller tummarna stenhårt för dej emelie... hejja hejja..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback