Hektiskta Dagar

   Jaha så var man då äntligen hemma igen.  Dagarna i Olso var långa och intensiva men mycket intressanta. Men när formlerna rabblades upp så kastades jag tillbaka till mattelektionerna i högstadiet. Hugaligen. Men nu var det inte lika svårt och obegripligt utan faktiskt ganska logiskt. Men man undrar ju vem som sitter och hittar på dessa formler med Q hattar och andra lustiga uttryck!
Efter detta satte jag mig på bussen till Karlstad för att hälsa på mina vänner Petra och Fredrik och min lilla vovve Exa. Där vankas som alltid god mat och dryck och enormt bra shopping. Janne och Fredrik gav sig av på motorcyklar för att se på rallyt medan jag och Petra tog en rejäl promenad med hundarna för att sen ta en ännu rejälare shoppingtur!!
Way To Go På kvällen blev det återigen mat och vin samt finfina drinkar!!

När jag sen vaknade på söndagen så kände jag mig allt annat en ok, ont i kroppen, frusen och varm omvartannat. Men det var ju bara att bita ihop och se glad ut... Sick
Blev utdragen på en 2 timmars långpromenad i lössnö på en myr och jag lovar då höll jag verkligen på att dö. Hela kroppen skrek av smärta och jag kände hur jag höll på att svimma, men inte visade jag det utan traskade glatt vidare. När vi begav sen gav oss mot Göteborg så däckade jag på direkten. Behöver jag säga att febern var skyhög när jag kom hem?? Underbart. Men jag var bara tvungen att gå in och jobba på måndagen och hade bokat kundmöte på tisdagen i Örebro så vad gör man?? 38,5° på morgonen, en alvedon och kaffe till förbannelse så går allt bra!! Men jobbet blev gjort och kundbesöket är avklarat!! Så imorgon ska det bli hundträning igen för första gången på väääääldigt länge!! Skönt att komma tillbaka till normala rutiner igen!!
 





Kommentarer
Postat av: Ingrid

Oj då, ni blir visst utmanade igen... Se min blogg.

Hoppas att ni känner er pigga och fräscha igen inför träningen på torsdag...

Postat av: anfia & Warroo

Stackare där... aaa nu får du se till att bli lite frisk!! Vi saknar dej jag å Warroo å Musse... så köp nu e kalle anka tidning.. glass å en cocacola.. det hjälper jag lovar.. det gjorde det när man va litten iaf... hihi
Krya på dej kram från oss

2006-02-08 @ 07:30:42
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback