Hur gick det med bollen??

Ja... stack ner till ridklubben vid 4:a snåret idag och trodde jag skulle kunna fixa ner bollen Soccer
Men när jag kom till stallet så möttes jag av personalens glada flin  Laughing 1  Alla visste tydligen om gårdagens fadäs. Jaja det kan jag iofs bjuda på då det inte kändes helt obekant när bollen la sig runt balken i taket.  Been there, done that! Ja man har ju satt en del bollar i träd och ledningar förr. Första gången i ett manegetak men det är en första gång för allt. Gjorde ialla fall ett nytt försök att få ner bollen innan ridlektionerna började men ack nej bollen sitter fint fast i taket. Men det var ett par pappor som skulle påbörja nån sorts klättring för att befria bollen men då satte ridhuschefen stopp.  No No No 
Undrar om detta kommer påverka mina träningar i nämnda manege i framtiden!! Angelic 
Vad gäller kräkets bravader för dagen så har vi promenerat och myst i soffan. Eller jaja jag tvångshöll henne för jag ville mysa. Nu är hon galen av uttråkning och gick ut! Tur att man bor på landet så det är ok!!

Imorgon bär det av till Varberg för vallning. Jag har ju tränat dåligt pga för mycket snö. Fåren skar upp sig på skaren och nästan dog ju av andnöd det lilla jag försökte valla. Hoppas ursäkten godtas!!

Ha det finfint!!
 Sunshine 






Kommentarer
Postat av: anfia & Warroo

*skrattar* å harregud *skrattar* asså det ska verkligen vara du till det me bollen.. haha...
Det är inte synd om fåren alls... hehe.. jooo ok lite då... men hua aj dont like dom... :)
Lycka till me vallningen i dag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback