Idag kom Warroo och hälsade på!

Kolla in farsan Balloo

Idag kom Warroo på besök och ville då genast kolla in fåren. Han hängde på Tina i början, men sen hittade han nåt mumsigt som kallas fårskit.... mumma!
Han är ett härligt knytte, lilla gullhunden! Nästan så jag kan tänka mig att ta honom själv, men det känns oxå jätteroligt att se hur nöjd Anfia är och hur motiverad hon blivit av att ha en riktig hund! Jag tror och hoppas att detta kan bli ett riktigt fint ekipage i framtiden! 
     warro wallar...

Efter vi hade visat fåren och skiten för Warro gick vi en promenad. Det var rätt kul för det var sjukt mycket älgspår och älglegor på rundan. Jag går där ofta och det har aldrig sett ut så innan, men Anfia är sååå rädd så man fick ju spä på allt vad man kunde
Angelic  Hon var livrädd  Coolhahahha
Efter att dom hade varit och hälsat på så la jag ett litet spår men skaren var urtjock och jobbig, men Tina tyckte ialla fall att spåret var jättekul och jobbade fint med hög intensitet.
Efter det brassade jag thaikyckling och bjöd Anders och Susanne på. Sen var det dags för Gin Rummy...... Ja det gick väl sådär...... Embarrassed kom inte sist men jag vann ju inte som jag hade tänkt. Jaja ny revansh planerades in på direkten! 
Just det gården var det ja... Den var ganska röten... Typ inte gjort nåt sen 1933 men en bomb och ett nytt hus så hade jag väl kunnat flytta dit!!

Nu är det nog dags för bingen för i morgon blir det ridning och annat så...

Sweet dreams

Annapannan




Kommentarer
Postat av: Anfia & Warroo

japp visst e han gryyym hihi... men bara så du vet nu Anna så snodde jag dessa kort hahaha... så går det när du inte skickar dom till mej hihihi...
Tack igen för en underbar stund me dom för mej lebbiga fåren å älg promenaden *darrar*

Postat av: Anna

hmmm men jag skickade dom.... undrar vart dom tog vägen??

2006-02-12 @ 10:33:04
URL: http://bctina.blogg.se
Postat av: anfia

dom låg visst i skräppost inkorgen *sorry*
kolla din swipnet mail... hehe där kan du få en gäst bok för det har jahhhhag... hihi

2006-02-12 @ 12:43:41
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Christina & Busligan

Vad kul det är att läsa om lille Warroo och Anfia! Jag hoppas också att det blir något stort av dem en vacker dag ;-)!

2006-02-12 @ 22:20:04
URL: http://www.busligan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback