Jobbiga hund

Tisdag 14/2-06 Jag var lite seg så det blev såhär!!  Nerd 

Idag kunde jag inte skjuta på det uppdrag som jag blivit tilldelad på jobbet. Kolla ut och köpa gardiner...
Är dom inte kloka, vad tror dom om mig egentligen? Jag har ju för fasen fortfarande mina tomtegardiner kvar sen julen. Åhhh det där är verkligen inte min starka sida. Jaja bara att bita ihop och ge sig ut, fick ju i alla fall dra tidigare från jobbet  Way To Go  Jag hittade snabbt och lätt schyssta panelgardiner och hoppas nu bara att alla andra tycker som jag. Och om dom inte gör det så lär man ju inte få såna uppdrag mer, vilket är lika bra!

Efter detta gick jag en promenad med Tina. Vi mötte upp Anfia, Warroo och Musse. Det var riktigt rått och kallt men man håller ju värmen med god fart   Walking The Dog Female  Tina var i sitt esse och pinkade som värsta,värsta hanen, upp för stolpar och staket typ var 10m, att hon kan ha så mycket kiss i sig den lilla hunden. Svansen stod rakt upp och hon var på ett sjukt piggt humör. När vi kom hem och jag la mig till rätta i soffan så körde hon skall övningar rakt in i mitt öra, när hon märkte att jag inte uppskattade det så gick hon och hämtade allsköns prytlar, allt från längdskidpjäxor, plånbok till ridhjälm och papperskorg.... 

Man kan väl sammanfatta det med att hon var lite piggare idag och hormonerna var tröttare!! Det är ju åt rätt håll samtidigt som det är en fruktulöst jobbig hund jag har. Men hon är ju så GO! Dog 18 

Have a nice day    
 Circle Of Hearts 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback