Slask och hormoner

Idag tog jag med Tina till jobbet för nu kunde jag väl knappast dra på det längre, det här med att ta upp träningen!!  Confused Det var lätt kaotiskt på jobbet kan man väl saga då alla de som varit med i norge var sjuka... Hehe hårt.
Jag drog till Kallebäck efter jobbet för det kändes som den plan var den som kunde tänkas vara bäst.
Jag körde Tina ett litet pass först och som vanligt med ett sånt underlag så går hon inte helt bra... Men ändå bättre än hon brukar, så jag ska försöka se det som positivt. Men helt klart var det så att hon gått bättre!! Konstigt ändå att man kan surna till så av att ett träningspass av typ 100 bra, är sämre. Men vi körde lite ploj övningar och budföringar som var bra så jag släpper det! 
Lindas Myzan har börjat löpa nu och jag ser på Tina att hon inte kommer var långt efter...  Hade på ett sätt varit skönt om det kom nu så det blev överstökat. Trots att vi planerat in lite annat. Men det är ju inte kul att tävla en hormonstinn hund heller! Det blir som det blir och det gör inte så mycket heller för uppriktigt sakt så känner jag mig inte heller på topp just nu!!
I morgon är det i alla fall träning igen och då ska jag bara köra stegförflyttningar och halter tror jag. Få upp koncentrationen lite på gumman igen... och på mig!

Skumt ändå hur lätt det vänder det här med motivation. Har ju varit så otroligt fokuserad och motiverad hela hösten och vintern, sen kom jobbet lixom och tog över... Det kommer bli jäkligt mycket för mig ett tag där, tror jag! Hoppas kunna kombinera detta bättre, men med den ilskna influensan som inte riktigt vill ge med sig så är man lite sleten!! Bättre väder värme och sol, mycket läger och roligheter ska nog få mig på rätt spår igen! 

Ha det fint nu, vänner!     
 Hello 





Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej hej!
Man kan aldrig börja för tidigt med att planera ålderdomen ;). Däremot har jag inte börjat pensionsspara ännu... Vi ska tydligen vara i Kungälv idag och jag har kollat ut en parkeringsplats vi kanske kan smyga omkring på om det är taskigt underlag på klubben. Vicket det lär vara...!!! Vi får väl höras eller ses på klubben och dra vidare därifrån gemensamt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback