Vallning med skott

Idag var vi allt lite sega och jag hade väl helst velat ligga kvar i sängen till typ nu. Tempot den senaste veckan kom ikapp mig och det är ju måndag igen imorgon. så jag fisslade runt inne till nästan 1. Drack kaffe, käkade godis och spelade tv-spel. Suverän söndagmorgon  Happy
Sen tog jag på mig och gick en långpromenad med djuret, otroligt härligt väder var det och man hade nog kunnat vara ute hur länge som helst!

När jag kom hem så tyckte jag att det var bra att valla lite. Jag körde upp fåren till ett hörne och körde höger och vänster träning. En lagom lätt träning för mig och Tina. Fina 90° vinklar fick hon till varje gång. När vi höll på som bäst så började min granne med nån sorts skytteträning. Men Tina märkte ingenting, skönt!!

När vi hade vallat klart sköts det fortfarande rejäla salvor. Men även utan fåren som dragning så verkade Tina inte notera något. Rätt suveränt att få lite sån träning så där helt  oförberett. 

Nu känner jag mig tillräckligt duktig för idag och tänker inte göra några fler knop. Soffa, film och en laddning popcorn ligger inplanerat.  Åhhhh va skönt att vara så lat!  Teethy 
   






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback