Det var blött på plan!!

Det var blött på plan!!

Lydnad i Stenungsund!
Planen var över all förväntan och jag gick glad ihågen ut för att köra ett ordentligt pass med lillvovvsan, som under gårdagen blev försummad pga regn på tvären
Men nähä då, det tyckte inte Tina var nån god idé. Hon betedde sig som vi var ute och tränade i världens största och djupaste vattenpöl. Dessutom blåste det så hennes öron vrängde sig åt fel håll och hon blev attackerad av farliga skuggor. :-/ Jösses dessa hormonella hundar.

Jaja, Thomas körde runt mig en stund och till slut så lossnade hon lite i linförigheten och fick lite stuns under tassarna.

Det som var bäst idag var faktiskt till min förvåning apporteringen. Inga galna hopp innan, fina gripanden och mot slutet var tugget borta...... hmmmm konstigt, för inte är det för att jag tagit tag i hålla fast övningarna i alla fall. 

Sen gick jag och Thomas en promenad på elljusspåret så hundarna fick rusa av sig lite.  

Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Aahah... det är du som kommer upp till oss tillsammans med Ann-Sofie för att kika på valparna!!! Ser framemot att träffas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback