Exa (bild)

Exa

Här är en bild på min malle Exa. Hon bor hos en av mina bästa vänner Petra i Karlstad.
Jag är så tacksam mot Petra som tar så väl hand om min lilla stumpa.
Exa är 6 år och är uppflyttad till högre klass sök, tyvärr så satte en skada i ryggen stopp för träning och tävling. Men Exa var nog lika glad för detta. Nu lever hon som glad pensionär med Petra, hennes sambo Fredrik och en lång rufsig slags basset griffon i Karlstad. Som ni ser så skiner sola alltid där! *s*
Exa har varit Karlstadbo i snart 2 år, men hon kommer och hälsar på med jämna mellanrum för att få köra lite lättare sök på en pensionärshunds vis. Alltså man gör vad man vill på sitt eget sätt  ;-)


Kommentarer
Postat av: anfia å musse

kolla lilla pälsklingen... sååå gooo :)

Postat av: kerstin

anna du är så duktig på att skriva.... du får göra en sida åt mig med.

ps. har nu spart adressen.

2006-01-15 @ 22:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback