Packa, packa, packa!!

Idag blev det bara en promenad med Anfia och Musse. Jag var nämligen tvungen att skynda mig hem, då jag sticker till Sälen över helgen. Man måste ju packa! Det ska bli skitskoj att åka lite skidor igen!

Vi gick väl en runda på en timma och stackars Musse var nyfriserad så han fick gå med täcke för att inte frysa. Skönt att man inte har trim-ras, säger jag bara! På vägen hem kunde jag inte hålla mig utan drog upp till mitt lilla käcka träningsställe, med liten egen plan och ljus!! Körde lite halter, vändningar och språngmarsch. Kan ju inte bara släppa att hon va så fjantig igår. Iofs så var det inte alls samma förutsättningar då min lilla plan var snustorr!! Jaja, det kändes bra ialla fall. Nu får Tina vara ledig hela helgen sen är det nya tag nästa vecka!!


Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Sally & Meja

Hejhej!
Du åker till snöiga delar av vårt land och jag längtar till barmark,kanske vi ska byta ett tag;-)Hoppas att ni har en härlig helg i skidbackarna!
Kramelikram från oss i norr...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback