Uppletande i snön (bild)

Ingång på upplet

Nu när febern gått ner lite och solen lyste så lockande på utsidan, passade jag på att gå ut lite med Tina. Tog med lite föremål, så jag kunde valla en korridor för ett uppletande. Jag la 3 föremål på djupet och trots att jag inte kört detta på väääääldigt länge så var det inga problem. Full sula ut och ännu snabbare in. Sen kunde jag inte låta bli att köra lite kryp iden djupa snön och den här gången klarade Tina av att ha full kontakt med mig även i starten. Äntligen!! Men det är klart kör man det typ 3ggr per dag så ska det väl ge resultat tycker man!! Körde ett par ställanden oxå när jag ändå var på gång, och dom ser fina ut.
Varierar sättet för belöning men hon känns rätt stabil! Tyvärr tror jag att Tina kommer att börja löpa rätt snart och det omkull kastar ju en del planer. Jaja det blir som det blir!

Spring

Efter miniträningen tog vi en skön promenad i det helt underbara vädret. Tina sprang som en tok och myste i snön! Så nu när man kommer in kan man med gott samvete lägga tid på att bota sig lite.

Kommentarer
Postat av: Heléne

Det är väl perfekt att hon löper nu, det lär ju inte finnas några spårtävlingar de närmaste veckorna iaf.
Självklart förstår jag att du tränat på krypet o ställandet innan men jag kunde inte låta bli att "hugga" lite ändå.
Det lät så definitivt när du skrev att du skulle träna klart momenten under veckan...
Ja ja, jag tror du fattar!
Ha det gott!
Heléne

2006-01-25 @ 16:39:51
Postat av: Linda

Trevlig blog med många uppdateringar. Roligt att läsa om era träningar, lycka till på framtida tävlingar!

Postat av: Christine

Hej Anna!
Tack för titten på min sida. Var ju tvungen att kolla din också. Jättehärlig blogg med kanonbilder.
Kul att läsa om din träning också.

Ha ett gott 2006 och lycka till!
Jag kommer att kolla in denna bloggen ofta!

2006-01-25 @ 20:19:45
URL: http://www.apanbus.se
Postat av: Ann-Charlotte,Sally & Meja

Hejhej!
Självklart är det ok att du länkar till oss=)Vi gör gärna detsamma,nästa gång vi uppdaterar...Vilka härliga bilder på ditt lilla snömonster;-)Här är det +5 och bara ISSSS,blääää...Krya på dig!
Kramelikram A-C & Co

2006-01-26 @ 19:58:39
URL: http://www.hunden-meja.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback