Igår var vi duktiga

Igår vaknade vi pigga och allerta och började direkt efter frukost att planera för vår ridtur som skulle gå av stapeln. Vi hade bestämt oss för att lasta hästarna och åka till Ucklum där Helge står, och rida ut där.

När vi väl kom dit hade temperaturen stigit mer än vi tänkt oss men vi sadlade på våra hästar och gav oss av. Tina började turen med att fara in i ett elstaket och får sig en pärla, Stackarn. Hon blev lite depp, men det gick strax över. Vi var ute i ca 1,5h och det var riktigt härligt men väldigt varmt. På hemvägen stannade vi hos Susanne som äger Helge och fick lite isglass. Mums.
På kvällen när det svalnat lite så åkte jag till Kungälv och vallade lite. Tina var het och röjde lite men hon gjorde endel riktigt fina hämt samt föste bra, i de omständigheter som är i den hagen.  Efter vallningen, åkte vi och badade med hundarna vid Bohus fästning, och medans Myzak dök från bryggan så kärringdoppade sig Tina lite försiktigt vid kanten...  
Rolling Eyes Jaja, Tina var dock väldigt nöjd när vi kom hem och efter en härlig massage så sa hon godnatt!!

Idag blir det vallning igen. Det blir kul! Vi får se om jag uppdaterar ikväll igen!

 






Kommentarer
Postat av: silva

Hur går det med huset???? Dönyfiken!!!

2006-07-24 @ 21:05:44
Postat av: Anna

hmmmm faktiskt ganska bra... men jag får återkomma om det i morgon, då vet jag mer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback