Lilla rara Tina

Idag var det en slagen hjälte som stapplade upp med mig. Tina hade uppenbarligen träningsvärk efter gårdagens massage och såg lite olycklig ut. Men jag hade lite tur att en kompis lovade att ta Tina under dagen och därmed oxå försöka få med henne på en liten simtur. Yeah right, tänkte jag, lycka till, för värre badkruka än Tina finns knappast att hitta. Kanske jag då men inte många andra.  Dumb 
Vi bestämde att vi skulle käka lunch ihop och efter det skulle Tina vara med henne. När jag sen blev upphämtad efter jobbet så påstod Mikaela dock att Tina simmat ihop med hennes hund, som om hon inte gjort annat. Härligt, för det är ju oxå en träning som är helt kanon. 

Vi gav oss sen av till Magnus för att valla lite. Jag körde endast lite fösningar där Tina fick jobba sakta och fint, och därmed gå med alla 4 benen ordentligt. Duktiga, duktiga Tina gjorde ett jättesnyggt arbete idag och jag är så himla nöjd!!

När vi kom hem gjorde vi lite övningar och nu är Tina på ett alldeles förträffligt humör. Jag anar att min lilla vovve mår oerhört mycket bättre efter massagen från igår och jag ser verkligen fram emot att se vad hela behandlingen kan göra för henne.

Det har varit en bra dag!

Over and out!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback