Tillbaka igen

Det har varit en oerhört skön helg för mig och Tina. Vi har bara varit och hämtat nya krafter. Vi har oxå kört en hel del massage och mycket övningar. Tina tycker att stegtricket är jätteroligt och det är nästan lite svårt att få henne att gå lugnt. Men det känns kul att hon ser så positivt på träningen. Även snurrarna går bättre nu, när jag satt ett kommando på så verkar hon tycka att det är lättare.

I kväll ska vi åka och valla igen, vilket ska bli kul såklart. Tina är hos Mikaela under dagen och tar en skön promenad.
I morgon bitti blir det att åka direkt till djurkliniken för borreliaprovet. Skönt att få det gjort, så man kan lägga det åt sidan sen.

Jag vill bara säga tack till alla som hört av sig via mail, telefon och kommentarer. Det värmer och jag blir jätteglad för er omtanke.

Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback