Tina var glad och pigg

sola sig

Idag på vallningen visade Tina upp sitt rätta jag och var odräglig, olyding och alldeles underbar. Fösningen gick som en dans genom grindar och dyl. Fålla in och ut var en baggis. Men hämten..... hahahaha urkassa. När fösningen började fungera så fick hon helt annat sug in till fåren och gjorde skithämt, rent ut sagt. Sen lyssnade hon sämre än någonsin, hon kunde bäst själv helt enkelt. Vad säger man? Inte mycket, mer än att Tina hade en riktigt bra dag.
Skönt att man nu ska på läger så man kan laga sina hämt igen!
Imorgon ska jag kitta upp inför det så det blir inte mycket annat, mer än att jag nog ska jaga runt mina egna får ett varv så de inte alldeles glömmer av oss!

Detta behövde jag!

Tjoohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback