Tröttast av dom alla (tisdag)

Igår var jag oerhört trött när jag var på jobbet. Det har varit så mycket de sista veckorna både med jobb, vallning och att handskas med Tinas skada. Så nu tog det verkligen ut sin rätt.
Fick tyvärr jobba över men efter det drog jag ner och kittade ett tält för lägret. Hade bestämt mig för att inte dra upp schabraket till jättevagn till örebro i år. Man är ju så himla trött när det är dags att åka hem och då är det skönt att slippa.

När jag väl kom hem så tog jag med mig Tina för att promenera med Anfia som jag inte lyckats få tid att träffa på länge. Det var jättetrevligt och avkopplande. På hemvägen åkte jag till fåren och vallade dem lite. Tina var intensiv men lyhörd och det gick jättebra. Lite minus fortfarande på hämten men jag väljer att komma ihåg det positiva.
 
När jag väl kom hem så började jag packa lite men som vanligt slutförde jag det inte och det mesta kvar. Har heller inte hunnit handla mat och SPRIT. Ojojoj, det kommer ordnas idag i stället.

Nu längtar jag bara iväg. Kul med valläger, speciellt när man nu äntligen har kommit en bit på väg och verkligen kommer få träna ordentligt!!

Ha en trevlig helg.
Uppdateringar och bilder kommer nu närmast på måndag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback