Några dagar har gått...

Resan med Havden i onsdags var helt fantastisk. Vädret var underbart maten och vinet smakade gott och sälarna solade sig på kobbarna! Vi hade jättetrevligt allihopa. Det kommer några bilder på hemsidan under nästa vecka.

På torsdagen fick jag tyvärr avstå den vanliga träningen, men senare på kvällen gav jag mig ut och red ihop med Susanne. Jag kan berätta att skratten ekade i svartedalens skogar denna kväll. Helge var skogstokig och trippade som en het potatis på stället. Jag gav mig oxå på terränghoppning med honom, vilket resulterade i glada krumsprång bland träden. Shit vad roligt det är!! Tina var förstås med och klarade alla hopphinder med bravur!! Hon älskar verkligen att få vara med på ridturerna såhär!! På kvällen körde vi lite target träning och det går fint framåt.

I går fredag träffades jag och Mikaela hemma hos Erik för att valla lite. Hagen lämnade lite att önska men Tina gick fint idag, samlat med fina hämt. Jag körde även lite fråndrivning. Det gick ok, tycker jag!!
Idag fick vi även lite bukt på Mikaelas hane. Det var kul för det behövde dom båda!!

Ikväll blir det ytterligare ridning och grillning på det!!

Ha det skönt i värmen!

Anna

Kommentarer
Postat av: anfia & Warroo den snygge

ÅÅ va mysigt... massa ridning.. *avis* :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback