Pingst med full rulle

Jaha då var det pingst då! Och vad är på G?? Igår förberedde jag för kalaset som skulle vara idag. Bakade 2 sorters bröd, gjorde matpajer samt tårtor. Städade och fejade oxå för det vildaste!! Men jag hann oxå träffa Anfia för lite feedback i hennes träning som jag tyvärr sett alldeles för lite av. Jag kikade och kom med tankar och kommentarer hur jag själv hade lagt upp det. Det finns mycket potential i den lilla vovven, men som alltid ska det styras rätt. Vi ska försöka träffas lite oftare, tror jag. Själv körde jag knäppis övningar med Tina. Men tydligen såg krypet bra ut idag för Anfia och Sandy lovordade det jättemycket. Själv tyckte jag hon var hög både fram och bak lite då och då, men det är svårt att se själv ibland!! 

Idag kom hela släkten och vi åt och drack gott ute i det finfina vädret.. När alla åkt hem så tog jag en promenad med Tina. Hon for runt som en galning och var på allmänt gott humör. Vi körde lite lydnad på studsmattan som avslutning, *s* ja varför inte. Här ska man ha kul!!

Nu sitter jag med ett glas rött, barnen är på disco och sambon gullar med crossen.... kan det bli bättre?

Trevlig helg på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback