2 dagar

Igår skulle jag ha tränat med torsdagsgänget men Janne skulle jobba över och med tanke på hur planerna är nu så kändes det inte alldeles hårt att hoppa träningen. Jag passade istället på att köra lite spår och upptag hemma. Upptaget gick kanon, men spåren var slarviga tyckte jag. Iofs ett av spåren var riktigt bra men jag ska ju alltid haka upp mig på det dåliga. Måste försöka ändra mig där!!
När jag var färdig med spårandet så tog jag med mig Tina upp till fårhagen då min bagge börjat stånga mig i ryggen så fort han får möjlighet. Den otacksamma skiten. Men Tina fick hålla flocken i ett hörn medan jag hällde ut havren till dem. Sen skickade jag henne ut vänster längs staketet, så hon kom bakom dem. Denna övningen gjorde hon med bravur, lugnt sansat och helt rätt. Det kändes jättekul. Äntligen en övning jag kan göra hemma i lugn och ro!

Idag träffade jag Linda efter jobbet för ytterligare lite spår men idag var Tina helslak. Hon vill inte vara med alls varken på lydnad eller på lek. Spåren gick ok men ingen entusiasm, tycker jag! När jag kom hem, så gick Tina och la sig?????? 
Hmm Det har väl typ aldrig hänt förr. Jaja, hon får vara. Imorgon blir det ingen hund alls då släkten ska komma och fira Sandra och sen ska vi iväg på kvällen på middag hos kompisar.
Så Tina får en liten promenix å sen får hon sova! *s*

Ha det gott 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback