Hemma igen

Hemma igen

Jaha då har en vecka rusat iväg. Vädret har varit kanon, otroligt fin snö och trevliga människor!
Jag skulle ju ta mycket kort men.... ja det blev brädåkning hela dagarna och samkväm på kvällarna.
Både kameran och hunden har fått total vila. Tina har varit i höglöp och haft fullt upp med markeranden och parningsdanser med kompisarnas rottis Bella.
Men nu är man hemma igen och nu får jag väl ta tag i min träning lite antar jag. Nästa helg blir det spårläger och det var trevligt att se att en del snö försvunnit. Trist bara att se att jag fått ett kuvert i posten med besked om inställd tävling  
TearyJaja, nu finns det inga fler på rimligt avstånd förrän sent i april... lite trist men inte mycket att göra åt det!

Nu ska jag kolla finalen på melodifestivalen och drömma mig tillbaka till pisterna i Sälen. Jag skulle lätt kunna vara där en hel säsong, så kul som det är!

Ha det gott 

Anna 







Kommentarer
Postat av: anfia & Warroo

Välkommen hem... hoppas ni haft det super skoj...
Äntligen nån å gå me igen :)
Kram från oss som saknat er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback