Idag kände jag mig stolt!

Idag var jag på klubben och tränade efter ett långt träningsuppehåll. Och faktum är att jag är stolt över mig själv att jag tagit detta uppehåll nu när Tina löpt. I vanliga fall kan jag inte hålla mig utan ger mig in och pillar trots att jag vet att hunden är ur balans, sen blir jag dessutom sur när hon inte funkar. Denna gången har jag bara promenerat och haft roligt med min hund. Jag ska inte sticka under stol med att jag kände mig lite nervös över att starta upp Tina igen, hon är ju fortfarande lite fjantig, men hon blev superglad och gick över all förväntan. Planen var inte helt lätt att gå på men vi hittade en hyfsad plats med tösnö som jag halkade runt på. Tidvis var positionen jättebra och tidvis växlade hon i position när jag inte kunde gå normalt MEN hon var så glad, positiv och pigg  Teethy Underbart! Jag körde lite sändande till grupp, inkallningar, kryp, frittfölj och budföring. Sen var jag kalasnöjd. 

Linda som var med körde först Myzan, som tyckte underlaget var sådär. Hon är dock så rutinerad att hon ändå gör det hon ska, fast visar rätt tydligt att det likaväl kunde varit! *s* Sen kom lilla yrvädret Dizza ut och där hade det hänt grejer säger jag. Hon var pigg och allert och jag tror att den lilla damen kommer bli jätterolig för Linda att köra! 

Sen gick vi in och fikade och det var verkligen kul att se att det var så mycket folk på klubben. Vi satt och tjatade och jag fick höra allt det senaste skvallret. Good to be back!

Imorgon ska jag köra ett litet spår igen tänkte jag och en långpromenad, så hoppas att det är fint väder i morgon med!

Ha det gott, vänner

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback