Massage och vall

Nu har man varit hemma ett par dagar och som vanligt rinner de bara iväg! Jag var lite redig i måndags och la ett spår i hästhagen för Tina. Väl upptrampat var det där samt svår störning i form av får!! Här utmanar man ödet!! Spåret låg till sig medan jag gick promenad samt fixade med hästarna.
Spåret gick över förväntan och Tina hade inga problem alls!! Kul!
På tisdagen var Tina lite risig i magen så jag gick bara en långpromenad i skogen. Totalt livsfarligt då det är väldigt halt ute nu! Jag halkade i en bäck. Tur att man har vattentäta kläder för jag blev inte blöt alls  
Perplexed 

Idag onsdag så tog jag med Tina till jobbet för jag skulle träffa Linda kl 17,30 hos Svend. Men innan dess hade jag en inbokad tid hos massören för att fösöka få bukt på min onda rygg. Den har ju inte återhämtat sig helt sen fallet vid jul. Massören höll på i 1 1/2h med ryggen. Det fanns en hel del där men nu känns det riktigt bra! Lite öm blir man ju alltid men mycket släppte nog känns det som!!

Hos Svend var det full aktivitet i fårhagen och jag smög ut med Tina!! Som vanligt var jag jättenervös. Men Svend körde runt mig med lite olika övningar och Tina skötte så himla bra!! Vi körde både fråndrivning och hämt där Tina lyssnade bra och höll fina avstånd!! Det var otroligt roligt att köra henne och se att hon verkligen kunde en hel del!!
Även Myzan skötte sig riktigt bra. Det var bara förarna som var felet, sa Svend lite illmarigt till oss  Goofy

Imorgon blir det torsdagsträning och det blir intressant att se hur planen kommer att se ut! Jaja, vi får göra det bästa av situationen!!  



43263-6043263-59


Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Sally & Meja

Härligt att det börjar bli lite vår hos er...Då kanske det är torrt å fint till vi kommer neråt...Jag längtar oxå hur mkt som helst,ska bli jätte skoj att träffa dig och Tina=D...Å att få träna på barmark...Wiihooo!!!
Sköt om er och ha en riktigt skön helg!
Kramelikram A-C med flock


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback