Nu mina vänner...

  Ja, då var hemsidan i första tappningen klar  Cool  Välkommna in och kolla 
http://hem.passagen.se/bc-tina/index.htm

När man väl har börjat så blir man ju jättekritisk och vill göra så himla mycket mer. Så nu får jag väl börja lära mig lite nya program så jag kan uppdatera med en proffsigare sida så småningom! Men nu finns den där och det känns skönt att kunna uppdatera och greja själv! 

Vad har annars hänt de sista dagarna? Ja det är inte mycket. Jag har bara gått långa, långa promenader och det har varit kallt som attans på kvällarna när jag kommit hem. Men idag ska jag packa, för nu drar jag till Sälen en vecka. Det ska bli så härligt och lite spännande att se hur Tina kommer att reagera när vi ger oss ut i spåret på eftermiddagarna. Jag åker i backarna på dagen och på platten på eftermiddagen. Mycket motion blir det!   
Skiing
Ha det gott





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback