Tråkdag

Hemma i verkligheten. Dagen var grå och huset var fullt av packning och smutstvätt. Helst hade jag velat dra iväg och träffat kompisar och tränat hunden men jag tror att min popularitetsfaktor hade rasat om jag gjort det. Så det var bara att kavla upp armarna. Jag har kört X antal maskiner tvätt samt städat hela huset. Sen var det bara att fortsätta i stallet. När det var tipptopp tog jag in hästarna så de skulle få lite borstning och omvårdnad. Sen gav jag, Tina och kidsen oss ut på en härlig långpromenad. Solen hade börjat titta fram så det var jätteskönt. Hurran var yster som bara den så Sandra flög av 1 gång rakt i en snöhög, men ungen är tuff och bara skrattade. Sen satt hon som gjuten både när Hurran bockade och tvärnitade i galopp. Jäkla ponny, nån borde rida till henne ordentligt! Jaja, ungarna var nöjda och pollarna oxå. Tina och jag gjorde ett litet upplet, för att sen gå in och fixa middag!

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback