Underbar dag

I morse när jag vaknade var det verkligen svinkallt, men eftersom jag var hemma med sjuk dotter idag så kunde jag ta en promenad när solen låg på och stekte.  Sunshine Jag traskade runt ett par timmar för det var verkligen helt underbart ute. När jag kom hem fixade jag stallet och matade fåren. Man får passa Exa ordentligt kring fåren för i hennes ögon är dom bara små nätta stekar. 

Tina vaktar fårExa vaktar fårmatdags 

När alla djuren fått sitt, satte jag mig ute på altanen med en kopp kaffe. Det var inte fel kan jag säga och nu har man söta små fräknar på näsan!  TannyDen här vårsolen är inte så himla dum faktiskt!

Blev på kanon humör efter detta så jag och sjukSandran bakade ett stort lass med megastora bananmuffins.... GOTT

Nedan en bild på utsikten från altanen!  
vy 




Kommentarer
Postat av: Anfia & Warroo

mmm vilken underbar dag du hade då... det kan jag lova att det hade jag med.. våååååren står å knackar på dörren ju.. helt underbart är det!!!

Postat av: Anna

Ja det var jättemysigt, men nu är man tillbaka på jobbet igen, men vad gör det? Det är ju mulet!! *s*

2006-03-08 @ 09:06:42
URL: http://bctina.blogg.se
Postat av: Ann-Charlotte,Sally & Meja

Åh va mysigt när solen börjar att värma!Det lät ju smarrigt med kaffe & nybakta bananmuffisar...Mmmumms!Underbar utsikt ni har från altanen,är det där du har fåren på sommaren?Må så gott i vårsolen=D

2006-03-08 @ 19:17:23
URL: http://www.hunden-meja.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback