Det blev inte mycket tränat

  Det blev inte mycket tränat

Denna helg gick i barnens tecken då Emelie, min äldsta fyller åt idag!

Men jag får väl gå tillbaka till fredagen då Kerstin kom, pga svåra skurar så blev det ingen hundträning för oss, då vi var lite bekväma. Skaldjur och vin lockade mer. Vi skvallrade till småtimmarna och hade allmänt trevligt! På lördagen kom en vän till Emelie tidigt och det var fullt upp med förberedelser inför stundande kalas. På kvällen blev det Schlagerfinalen ihop med alla barnen, chips och dricka! 

Idag var det då kalas, fullt med vilda ungar i vårt lilla hus, tur att det inte sker så ofta för det är en pärs varje gång. Av oss fick Emelie en ny cykel och en mp3-spelare. Hon var så himla glad!   


När kalaset äntligen var slut tog jag med mig Tina och Sandra ut på ridtur! Härligt att komma ut lite! Sen blev det pizza och barnprogram i soffan , innan vi avslutade kvällen med en spöksaga. Nu sover kidsen och jag har vallat lite med Tina samt kört lite apporteringar. Men nu ska jag kolla in en film och bara slappa!

Ha det gott!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback