Fredagspromenad med Kerstin

43263-83

Idag körde jag upp till Kerstin, trots att tiden inte riktigt räckte till för nån av oss. Tyvärr träffas vi allt för sällan, då jag har fullt upp på mitt håll och Kerstin jobbar nätter och helger. Men idag fick vi loss 1 timma och den chansen tänkte vi ta! Dessutom hade Kerstin varit snäll nog och köpa ett nytt objektiv till kameran, som jag väldans gärna ville ha  
Way To Go Vi gav oss ut på en rask promenad i helt suveränt väder, om än lite svalare, i en helt fantastisk miljö. Vitsippedalar och porlande bäckar.... kan det bli bättre. Både jag och Kerstin var lite ledsna över tidsbristen men det var ju bättre än inget!
Bilder från promenaden finns på hemsidan. Kolla in!

Imorgon drar jag i väg för att hjälpa min pappa att måla huset. Bror med gravid sambo ska oxå komma dit. Kul!! Ska försöka smyga ifrån och lägga ett litet spår ialla fall  Rolling Eyes

Tjingeling








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback