Härliga Tina

Idag träffades Lena, jag, Linda, Kerstin och Marianne för att träna lite igen. Jag började, då jag alltid brukar smyga mig och inte vilja det. Så idag tog jag tjuren vid hornen och startade upp. Idag gick Tina kanonfint på fria följet. Jag hade 1 dålig helt om men fixade snart till den genom att sakta ner tidigare än vad jag gjort innan. Sen körde jag återigen framförgåendet som verkligen inte finns kvar i Tinas lilla hjärna.... *sucka*
Bara att träna på! Sen var det kryp och hopp sitt. Dessa moment flyter på enligt plan och det är inte mycket att orda om. Jag körde även en 100m budföring som gick finfint!!  Jag är så nöjd!

När jag sen åkte hem, efter alla ekipage samt lite fika så stannade jag till på neste för att köra ytterligare kryp samt framförgåendet. Ja... nu gick det bättre. Väl hemma så var hunden lika pigg som innan så vi har kört metall apporteringar och skallövningar tills sambon lackade till och gick  
Sickened Han tycker det är så där när jag kör soffträning, kan man väl säga!  Blushy Girl 2Men det är ju så praktiskt!!

I morgon kommer Kerstin och då ska det bli vin och träningskväll. Vi ska köra lite skydd, där jag ska figga lite för Kerstins duktiga terv. Tina ska få ett spår och upptag!!

Kul, jag längtar! 
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback