Sjuk på sin födelsedag, inte sköj!!

Idag fyller jag år!! Hiphipp för mig. Men som sagt så var jag skit hängig igår och vaknade med feber idag.Sick Sov till typ halv ett.. Skönt iofs men ändå! Ioch med att jag inte gjort nåt med Tina igår så blev det en liten långsam promenad med Tina, Anfia, Warroo, Sandy och Diesel. Tina är helknäpp nu när hon är skendräcktig och skrek av rädsla när Diesel ville hälsa... Suck Tönthund! Jag körde ialla fall lite baklänges fritt följ, fjantframförgående, kryp och fjärr. Hon var på allerten men inte jag. När vi kom hem så landande jag tungt i soffan och Tina tyckte att jag var världens tristaste matte. Stämmer säkert i nuläget oxå!! Hon körde en miljaders moment för att testa om inget skulle göra mig gladare. Hon avslutade med ett bett i benet skithunden  Sickened Jaja då fick hon en reaktion ialla fall.

Huset var full av kids och jag och Janne bestämde oss för att skjuta på firandet tills jag var frisk!! Ska ligga hemma och kurera mig i morgon med. För jag kan inte vara så här hängig mera!!

Inte mycket till uppdatering men sorry det blir inte mer!

   






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback