Bredband

Tjooo äntligen är man då på G ut i cybervärlden igen. Bredbandet ska vara igång hemma så att man äntligen kan uppdatera hemsidan med lite bilder igen. Härligt!

Jag var igår och simmade med Tina igen och denna gången var det verkligen ett genombrott. Tina fick simma själv utan linor och verkade ytterst nöjd med detta. Hon försökte inte ta sig upp en ända gång utan gled omkring som värsta sälen (rehabtjejens ord) Vi körde jetstream, cirklar och 8:or. Det gick superduper. Tina har börjat maffa till sig både fram och bak och ser härlig ut i kroppen. vi har nu oxå fått tillstånd att köra själva vilket gör att jag kan hitta tider lite friare och själv både öka och minska mängden simtillfällen i månaden. Najs! 

När vi körde hem så lämnade vi av Warro hemma hos Anfia igen, efter 5 intensiva dagar. Detta i kombination med simning gjorde att jag trodde Tina skulle gå hem å lägga sig och stensova... men icke, hon skulle leka med bollar och greja i timmar tills jag kände att näää jag är trött jue, gåå och sov. Då fick jag en blick och ett par uppmaningsskall innan vovvan la sig tillrätta i soffan. Söthund.

Idag är det ridning för Sandra så jag kommer att vara där, men nåt litet kommer väl hända för Tina. Annars laddar vi för helgen :) Det är ingen direkt instruktör jag ska till, utan jag ska hänga på Mikaela till hennes uppfödare. Men det ska bli otroligt roligt! Tyvärr är Mickis hund lite halvdålig men hon skulle åka med ändå. Mer vallning till mig! :o)

 

Kommentarer
Postat av: Ella

Vad underbart. Jag hatar att vara utan bredband. Man har blivit så internetberoende!! /Ella


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback