Dagarna går

Det är lite svårt att få till bloggandet nu, när jag inte får till mitt bredband, men hoppas ni har lite tålamod. Det  har hänt lite grejer men inte så mycket. Jag och Tina hade ett förgiftningstillbud. Jag höll på Nappes hovar som jag behandlar med kopparsulfat, då Tina kom förbi i fullfart samtidigt som hon tar ett par slick i smörjan. Ahhhhh näää, ringde Blå Stjärnan men de visste inget så det blev till att ringa Monica. Det är sjukt skönt att alltid veta att hon kan tipsa om det mesta, så även denna gång. Det hade kunnat gå riktigt illa men tina klarade sig utan några men. Skönt!
vi har oxå varit varit och simmat igen. Denna gång fick tina simma i svängar och här märktes hur stel hon var i vänster sida. Där fick hon inte till det alls utan kapsejsade gång, på gång.  Det blir till att köra mycket snurrar samt fortsatt simträning. Kan väl lätt säga att det börjar kännas segt. Jag fuskar mer och mer och har väl nästan gett upp hoppet om en frisk hund, trots att Monica sa till mig att det visst skulle bli bra men att det tog tid. Bläää

Nu är det iaf snart helg och Janne är på Gotland och kör cross, själv ska jag måla lite och grejja hemma.

Ha det fint

Anna

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Hallå!
Nej du får inte ge upp nu och inte fuska...
Det låter ju som att simträningen ska ge fina resultat = Frisk Tina!!!
Vi önskar er en trevlig helg med måttligt med bus och massor med godis:-D
Kramelikram A-C & tjejerna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback