Jaaaa, äntligen går det åt rätt håll

Igår var det ösregn och jäkligt ute. Jag lämnade jobbet fem i halv fem för att dra ner till stan för massagen. Det gick fint till Stigs center men sen var det bara stopp. Segtsegtsegt. Tiden gick och 20 över fem var jag framme hos Anna. 20 min försenad. Jag fick komma in för en snabb koll innan nästa kund. Anna kände och klämde och tittade sen upp på mig. Goda nyheter. Tina är så mycket bättre, har börjat muskla sig fint i fronten av simningen och var härligt musklad bak. Äntligen, det var i rättan tid för jag hade ju nästan bestämt mig för att ge upp. anna körde litelite laser i vänster bröstmuskel sen var det slut på tiden. Jag och Tina gick ut med lätta steg i regnet. Vi tog en promenad innan vi fick komma tillbaka igen. Då fick Tina en riktig härlig helkroppsmassage. Anna sa att hon märkte på hela attityden hos hunden att hon mådde bättre och jag kan inte annat än att hålla med. Tänk ändå vad 3 simträningar kan göra. Så otroligt snabbt, vilken helt fantastisk träningstyp.
Jag och Tina firade med lek och träning hemma igår. Åh vad härligt!! Vi får börja valla lite igen, kan köra igång lite smått med söket, och kanske återuppta min brukslydnad igen. Weeeeheeeee Jag är så glad. Anna sa iof att det kan komma återfall.... och jag vet ju det för vi har ju redan drabbats av det innan, men jag ska ändå försöka starta upp igen, för min egen skull och för GullTinas!! 

Over and out 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Va roligt!!! Helt underbart! Nu får dammsugaren vara ifred :-)
Kram
//Susanne

Postat av: Ann-Charlotte,Sally & Meja

Åh va skönt,kanonbra att det ger sååå himla fina resultat så snabbt.=D Kul att ni kan köra igång med träningen igen...
Ha det gott och krama om SuperTina från oss!!!

2006-11-09 @ 16:15:24
Postat av: silva

Blir så glad för er skull ska du veta!!!!
Hoppas nu att det håller i sig & du kan få träna i vinter & så kanske du kan få till söket oxå? För det där med spår......nä!
Kramisar får en supporter!

2006-11-09 @ 19:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback