Long time, no see

Jaha då har man varit där då. Tryckt näsan mot den så välkända väggen. Jag har blivit helt slutkörd. Det har varit ett helvete på jobbet det sista och det tillsammans med flytt, barn, dålig hund och allt runt om körde mig tillslut i botten. Har legat som ett kolli i sängen i en vecka, men är nu på benen igen. Men en förändring är nog på sin plats.
Tinan då, jo hon har tålmodigt fått klara sig själv det mesta men i fredags åkte jag till Anfia och tog en morgonpromenix efter att jag släppt barnen i skolan. vi gjorde oxå ett litet upplet och det var mycket uppskattat av vovvan som gjorde ett mycket fint arbete med tanke på hur längesen det var vi körde. På lördagen kom Warroo och hälsade på Tina. Tina blev så glad och de röjde och lekte så bra tillsammans. Det här med rejält stor inhägnad trädgård är en otrolig lyx som gör att djuren kan vara ute timmar i sträck. Mikaela kom oxå förbi och vi körde en liten vallningsrunda med hundarna. Tina var het och olydig men ack så rolig att köra med. En av tackorna gav hundarna nåt att bita, och gick till attack. Men Tina kände fint av detta och fick fint flyt och bra arbete.

idag ska vi simma igen och efter förra gångens upptäckt, ska hon denna gången simma utan flytväst. Det ska bli spännande och se hur hon tar detta.

Fint, tack, hej

Kommentarer
Postat av: Susanne

Nu ska fröken se till att ta hand om sig. Vi måste träffas och fika lite sanslöst. Jag bakar och vi äter :-)
kram

Postat av: Silva

inte bra....man MÅSTE prioritera. Bort med allt som inte är dödsviktigt & låt det vänta. Världen går inte under ändå, jag lovar. Ta hand dom dig nu så ska du se att det blir bättre.
Kramisar på dig vännen!

2006-11-20 @ 21:33:06
Postat av: anfia & warroo

Håller me ovanstående skribent... Man måste prioritera... Du vet vart jag finns gumms om du behöver hjälp hjälper till med det jag kan vettu...
Hoppas det gick bra för Tina i går... Warroo han låg helt totalt plakat i går.. tittar på han nu.. mm han ligger i soffan å sten sover..
Ha en underbar dag kramisar från oss

2006-11-21 @ 08:16:55
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback