Oh tjena...

Grattis goeKerstin och Salltorps Busy, som igår gjorde mentaldelen i korningen och slog till med helt fantastiska 300p. En tervtik till råga på allt, inte illa. Vad som är roligt är att denna tik sen innan är förutbestämd in i avel. Så roligt. Grattis igen Kerstin och självklart uppfödaren.

Själv har jag smågrejat lite i helgen. På lördagen öste regnet ner, men jag och ungarna packade iväg oss till Ucklum och red där ut med alla ponnisar och jag på Helge. Helge hade inte blivit riden på ett bra tag och det märktes, shit så het han va. Vi var väl ute ett par timmar, men sen var vi genomfrusna och gav oss hemåt igen. Efter detta åkte jag på möte på ridklubben för att se vad som händer inom hoppsektionen. Man får hålla lite koll nu när ungarna är på G.

På söndagen packade jag upp en del lådor samt fickade iordning i sadelkamaren i stallet. Det var rätt najs att få saker och ting på plats. Sandras rum har oxå blivit färdigmålat, så nu väntar vi bara på den tapet vi beställt. Nästa projekt blir Emelies rum, där är färg och tapet bestämd så det är bara att sätta igång.

Mikaela kom förbi så vi vallade en stund. Tina var sjukt het och tar inte många kommandon just nu, men det är ju väntat med den långa period hon varit avställd. Men hon har mognat fint och fått ett helt annat tryck och sug. Kul! Det ska bli roligt att åka iväg nästa helg.

vi har ju oxå haft Warroo hemma hela helgen. Jösses vad dessa 2 hundar kommer bra överens och leker fint, dom är helt slut på kvällarna efter 10-12 timmars lek ute. då kan dom ligga och tugga på samma tuggben innan dom krachar på golvet. Söta är de!!

Ha det fint

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för hjälpen med att rida Helge! Gött att ha en beridare ;-) när man själv aldrig hinner.
Kram

Postat av: anfia & warroo

Tack igen för hjälpen...:)
Han e helt utslagen på soffan nu...
Säg bara till så passar jag tina.. det vet du :)

2006-11-27 @ 19:57:58
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback