Plaskiplask

Återigen dags för ett besök hos Blå Stjärnans rehab-avdelning. Tina såg inte helt nöjd ut när hon kom in till bassängen, men hon anpassar sig ju ganska snabbt. Jag la i henne och hon simmade runt lugnt och fint. Denna gång gick det mycket bättre. hon är fortfarande stelare i vänstersidan, men det var ändå mycket bättre. Vi körde på med svängar åt båda hållen och kunde dra ut mer på tiden oxå. Ska se nu vad Anna säger i morgon på massagen. Kanske kanske att det kan vara bättre... hoppas, för jag orkar inte ha det så här längre!! 

Kommentarer
Postat av: kerstin

hej. skulle bara säga hej :) o kämpa på. hoppas det går bra hos anna. kram.

2006-11-07 @ 18:49:45
Postat av: Anonym

Hej Gumman. hmm kämparglöden börjar faktiskt falna lite men jag hoppas att Anna ger mig lite tillbaka igen!! Ha det gott tjejen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback