Simma lugnt

Igår tog jag mig till jobbet igen och det var väl sådär, men det resulterade ialla fall i att jag numer kommer ha torsdagar ledigt. Härligt. Efter jobbet så åkte vi till simmet och idag fick Tina bekänna färg. Inga flytvästar och silkesvantar här inte. Jag hade kanske trott att Tina skulle tycka det var lite scary nu men icke sa nicke. Hon simmade lugnt på som om hon var en liten säl. Idag blev det tränade vi åttor och även jetstreamen fick hon testa på denna gång. Rehab tjejen tyckte Tina hade byggt sig ordentligt fram redan och kommenterade även låren bak. Kul. Det känns så himla roligt att det går åt rätt håll. Skulle faktiskt vilja öka upp simningen till 2ggr i veckan men vi får se om man kan pressa in det i sitt schema, ska ju ta det lugnt som sagt. Hade varit skönt om det fanns en anläggning lite närmare.

Jag körde även ett litet upplet med Tina när vi var ute på lunchen. Bara 2 föremål i en smal korridor. Det märktes att det var för lätt för henne men det var ialla fall nåt.
Idag ska jag se om inte Mikaela kan ha Tina under dagen. Hon behöver komma ut och leka av sig lite.

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Susanne

Så jäkla gött att simningen hjälper.
Du kanske skulle hoppa i med Tina.
Blir liksom lite vattenavslappning
för dig där ;-)
Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback