Mitt i flytt

Nu har vi sovit 2 nätter i huset. Och jag kan bara säga att jag älskar mitt nya hus. Det är ju mycket med målning och förändringar man alltid gör när man flyttar men shit vilket underbart hus. Tyvärr så blev ju inte stallet bättre även om de kom tillbaka för att städa mer. Jaja vi får fixa en box i taget. Stina och Nappe har iaf flyttat in och verkar trivas fint. Hurra har åkt till sina nya ägare och hamnade i en stor box med 2 snygga karlar på varje sida, så hon verkade mer än nöjd. Lite kändes det allt att lämna henne men hon kommer få det super, så det var helt klart det bästa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ju bra att du trivs!

Postat av: anfia & warroo

jag kommer å hjälper er DVD,,, hojta så städar vi...

2006-10-11 @ 09:52:25
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback