Snart helg igen

Jag var hos Anna och masserade Tina igen och Tina var bättre men stel. Jag ska fortsätta som förut men kommer nu oxå att sätta igång med simträningen. 1:a badet blir den 24:e. Det ska bli skönt att komma igång med det.
Annars går dagarna, Tina verkar tycka om livet på gården. Hon strosar runt och är tillfreds med livet. Nu ska vi se om katterna tycker detsamma. Jag fick tag i Busan igår och hon är sur över att behöva vara inne. Men jag tänkte hålla dem inne i en vecka så de inte börjar vandra. Cliff vägrade att hoppa in i transportburen, men jag ska göra ett nytt försök ikväll.

Stina och Nappe tycks finna sig tillrätta, trots att Stina inte är helt nöjd med den höga inredningen som gör att hon inte kan se ut. Nappe är nyklippt och har ett snyggt hjärta på rumpan som dekoration. *s*

I helgen ska förhoppninsvis flytten bli klar och vi ska börja måla lite i barnens rum. Sen får jag väl ta mig i kragen och börja packa upp lite mer. 

Ha det gott 


Kommentarer
Postat av: anfia & warroo

haha bdu måste fota hjärtat detta måste jag få se

Postat av: Anna

ja det ska bli!!

2006-10-13 @ 14:34:00
URL: http://www.bc-tina.se
Postat av: Ann-Charlotte & dogsen

Ja det var en härlig höstdag igår!

Skönt att läsa att Tina är bättre och simträning är ju skonsamt så snart e hon fitfor fårvallning igen=D Packa upp din fina kamera å fota massor...
Sköt om er och ha en mysig helg!

2006-10-13 @ 17:07:45
URL: http://www.hunden-meja.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback