Fint väder

Jippiie Napoleon, vår nya kuse gick igenom besiktningen och kommer att hämtas på lördag!! Så skönt, för jag drömde i natt han skulle åka på nåt i besiktningen, men så var nu inte fallet. Najs!
Efter jobbet packades Tina in i bilen och vi åkte på vår agilityträning. Det är en liten trevlig grupp som kör, men det blir oxå väldigt intensivt!! Tina går som på räls och det känns verkligen att hon tycker det är kul!! Instruktören trodde dock att jag kunde få problem vid kontaktfälten, då det redan nu i start,går alldeles för snabbt. äsch det är ju inte blodigt allvar för oss, så det gör inte så mycket! Fast det är klart, vem vet man kanske ändrar sig. Dessutom har ju kidsen framfört önskan om att få köra med Tina sen. Jaja, vi får se hur allvarlig jag orkar vara i detta. Jag hade ialla fall kameran med idag och eftersom Mikaela är skadat så fick hon ta lite kort istället. Det kommer att komma ut på hemsidan så fort de har blivit fixade. här kommer ialla fall ett smakprov!
43263-104

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: silva

men snälla rara gumman....först spår & nu agility....nu får du väl ta å kamma till dig lite!!
Tur att det blir sökträning i helgen så du kommer in i rätta banor igen.
Själva vallar vi & nu börjar det lossna & bli riktigt trevlig. Känner att jag kan lita mer på vovven & JAG fick beröm av instruktören igår & det känns ju nice. Trots allt har man väl nån slags hund i fingrarna & kanske lite får oxå för de delen!!!
Bamsekramisar!!

2006-09-08 @ 07:02:37
Postat av: Anna

hahahahah jag vet, visst är det töntigt!! ;)

Postat av: Ann-Charlotte & Meja

Härligt att Napoleon gick igenom besiktningen!!!
Jösses va ni ligger i å tränar allt,men det är ju så himla skoj när man har en superTina som vill vara med på allt å lite till!!!=D Bilden när hon flyger genom däcket är ju underbar!
Ha en supergo helg!
Kramizzar A-C & Meja

2006-09-08 @ 12:26:42
URL: http://www.hunden.meja.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback