Ja, vad händer?

Datorn hemma har sagt adjöss, vilket gör det svårt för uppdateringar. Egentligen gör det kanske inte helt mycket för här är det ju stilltje. Var och vaccinerade Tina igår, bokade då oxå tid för ögonlysning. Får se om jag kan få till det bara för jag ska vara i Stockholm och Karlstad den helgen *s* jaja jag lever alltid på hoppet om att saker och ting ska ordna sig. Fick dock stränga direktiv av Maud, min veterinär. Tina ska härmed inte promeneras mer än rastturer, får ej stå i hundgård utan ligga i bur under dagen, ska bäras upp och ner för trappor, samt i och ur bilburen. Detta gäller resten av året. Fy fan, jag lider med hunden och mår skitdåligt för att behöva utsätta henne för detta. Men vad ska jag göra? Hon måste ju bli frisk! Men vilket pissigt liv för en hund som är van att vara med hela tiden, jobba och ha det gott? Det är verkligen skitjobbigt. Hon är inte ens 2år, stackaren. Jag vet ärligt inte om jag mäktar med detta.

Har ialla fall börjat packa lite. Nu är det bara 2 veckor kvar. Vad skönt det ska bli!!

Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Stackars Tina! Å stackars matte - det är verkligen dötrist och så jobbigt när ens älskade vovve är sjuk! Håller tummarna för att det kommer gå så fort och bra som bara är möjligt tills Tina är OK igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback