Ond cirkel

Vi var hos massören idag jag och Tina. Jag visste att det skulle vara sämre än tidigare då Tina hade en rejäl hälta i fredags som dock snabbt gick över. Hon skrek oxå till i ett skick på söket i söndags, men jag kunde annars inte se nåt på henne. Hon mattades inte utan for lika glatt iväg igen. Tina är ju inte en hund som visar att hon har ont , utan börjar omedelbart kompensera sina rörelser. Bläää bläää blää. Det blir ingen agility för oss i morgon utan smärtlindring och lugna promenader står på schemat resten av veckan.  Ska oxå börja ge glucosamin i högdos, från idag. Tätare med besök blir det igen hos Anna, så ska vi se om vi får bukt på det snabbare denna gång!

Efter massagen åkte jag hem med Tina, bytte om och åkte till stallet. Pysslade lite med Nappe och tog sen en tur. Det var jättehärligt men tyvärr fick jag problem med mitt knä. Det knät är ju oxå anledningen till att jag lagt ner träning och löpning. Men detta var första gången jag känt av det i ridningen. Suck man börjar bli gammal!!!



 

Kommentarer
Postat av: Emelie & Rebecka

Åhhh, stackars lilla Tina. Hoppas att hon snart blir bättre och att vi syns nästa torsdag! Kommer du ändå idag på agilityn? Ha det gott! Emelie, Rebecka och Fancy!

Postat av: Anna

Nix vi stannar hemma och tycker synd om oss själva *snyft*

2006-09-14 @ 16:24:18
URL: http://www.bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback