Ytterligare en mil bakom sig.

Nu börjar det kännas att man verklgen är ute mycket och promenixar. Det blev förstås ridning idag igen och eftersom jag ändå ska ut och gå så gör det mig knappast nåt. Men det är inga små sträckor man lägger bakom sig när tjejerna rider... Vad som dock var lite roligt var att Tina idag när vi precis lämnat hemmet och gått ut på en stig, snarlik sökstig, började visa intressen utåt. Hon tittade uppfordrande på mig, precis som hon sa, ska du skicka mig eller. Nä det skulle jag ju inte då Tina är en liten nybörjare, men kul vart det ialla fall. Var ialla fall igång i 3 timmar, och jag är lite mör i benen nu.

Trist bara att det är nån friluftshistoria på skolan i morgon så det blir till att ställa sig och göra amerikanska pannkakor. Inte så himla sugen, men det är bara att bita ihop. Jag längtar i säng!
Så vad väntar jag på, bara att sätta igång!!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback