Dax igen

Nu är det dax igen, för ytterligare en vallningshelg. Denna gång blir det hos Kennel Gränsvallaren i Örebro. För första gången finns det även vallning på agendan på deras bruksläger. Självklart hoppade jag genast på det, då brukset inte känns aktuellt i dagsläget. Ska bli så kul att komma upp och träffa alla underbara människor igen, sen kommer det ju grymt lägligt nu när jag är så på G med vallningen oxå. KUL! Sen verkar ju även vädret bli sjukt kanon, så kan det bli bättre??

Annars har det inte hänt mycket. Tackan jag stängt in för lammning är helt enorm men vägrar nedkomma, hon bara njuter av lite egen plats och mycket mat verkar det som. Det blir nog så att Janne blir den som får ta lammningen även i år *s*  Tina gör vanliga vardags sysslor med fåren och är taggad till tusen. Hon är dock väldigt skendräktig, tyvärr hittar hon inte den valp hon brukar adoptera
43263-92
 utan jag får varje kväll plocka ur min väckarklocka ur hennes säng! *asg* Knäppa djur!

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Sally,Meja & Twix

Grattis till jättefint resultat!
Vi kommer tyvärr inte till lägret i år,men hoppas att ni alla får en underbar helg i fårhagen med de vilda värmländska skogsfåren)=0)
Kramar från oss i norr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback