Sondmatning

Nu är det sista spurten, får jag inte en vändning för lammet måste jag tyvärr avliva i morgon. Jag gav mig av till den trevliga familj som var snäll och sålde fåren till mig för ett par år sen, och sedan dess alltid hjälpt mig när det varit något krångel. Jag fick ny lammnäring, ett par sprutor och en sond. Dessutom fick jag en väst så Hoppsan inte skulle frysa *s* Ja herregud vad man håller på! Nu har det matats och matats samt sjukgymnastiserats varje timma. Kanske att hon är lite stabilare nu, eller så vill man bara att den lilla ska komma igen så mycket att man ser det av ren vilja.
Jag är iaf helt slut och har tyvärr inte kunnat njuta av det underbara väder vi haft idag. Men jag hoppas att det blir lika najs i morgon och att jag kan få ta det lite lugnare då.
Tina och jag tog iaf en härlig promenad vid havet när ungarna red. Det var en skön paus i bonneriet.

Nu ska jag ge mig ut och ställa Hoppsan upp igen, så ha det gott  å tack för hållna tummar!!
Thnx för hjälpen idag, Anfia

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback